Arn-Sto

Nu har jag packat färdigt. WAY TO GO GIRL! Eller jag tror att jag är helt klar i alla fall. Känns så. Och om man känner att man är helt klar innan man ska resa, brukar i alla fall jag känna mig kollosalt lugn sen när man väl är på flygplasten.

Hoppas bara att jag inte ska bli av med något! Ja, att personalen inte ska ta något ur mitt handbagage. Brukar noja massor över sånt, haha. Eftersom jag har mitt smink i handbagaget, ni vet med mascaror och flytande krämer och sånt skit. Men fingers crossed för att jag får behålla det! Kommer ihåg för två år sen när de tog ett läppglans som var mitt. Oj, det var sorg för mig, hehe.

Nu ska jag hoppa i kläder. En reseoutfit (ha! vilket namn...) kanske kommer in sen. Beroende på tiden som finns. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0