Jag är den skapande kreativiteten

Visst har jag varit duktig ikväll? Och väldigt produktiv? Haha! Men det är rätt skönt i alla fall, att ha allt det där gjort. Ja, allt det och en hel del mer faktist. Känner mej rätt duktig. Men om jag hade lagt till städat hela huset och sprungit fem mil på listan, ja då, då hade jag varit duktig.

Men nu blev jag sådär alldeles tvärt sugen på thé. Kanske den bästa drycken på jorden. I alla fall känns det som om det skulle kunna vara det nu. Jag kan nämna andra drycker jag tycker bättre om. Till exempel på en sommarkväll på standen med en engångsgrill och ett sjuhelvetes umgänge tror jag de flesta förstår vilken dryck man väljer ;). Men en sommarkväll när man sitter hemma själv kvällen innan man ska flyga iväg mot främmande platser, kanske man tar en kopp kamomillthé. Nu är jag jättepömsig. P O K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0