Nu jävlar är det sommar!


HERREGUD vilken livsnjutare jag är. Ja, inte en sån som äter massor av ostar och provar massor av viner och åker till Toscana ni vet. Nej fan, jag gör det bästa av varje moment.

Nu är högtalarna på högsta volym med Queen, Regina Spektor, Lykke Li, Thåström, min kärleksmusik. Det vill säga den musik jag älskar. I glaset har jag nån schweppsblandning och jag mår prima. Kan det bli bättre. Jävligt god mat står på bordet och jag har gjort min mastersallad.

Helgen närmar sig och jag är så jävla pigg på livet så att det skulle göra något om jag dog nu. Ja, då dog jag i alla fall lycklig. I morgon kanske jag ska in till storstockholm och träffa en polare från v-ås och festa loss lite. Nu; massor av kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0