Packåsna

Vaknade tidigt idag. Närmare bestämt runt 10-tiden. Blev väckt av mamsen, för familjen skulle sjunga för minstingen. Hon fyller år snart, men hon fyller när vi är i españa så vi firade henne lite idag. Hon fick en alldeles klarblå Ipod. Och ja, jag är lite avis. Själv har man bara en silvrig -.-, hehe.

I vilket fall som helst, jag har precis slängt i mig lite frukost. Inte den nyttigaste, men vem lever inte för att tjocka på sommaren liksom? Anyway, körde på ljust bröd med marmelad och sen langade jag havreflarn, haha!

Men nu måste jag packa. Jag åker ju imorn. Väskan lär antagligen bli alldeles för full. Men det gör inget. Heheheheh. Kommer väga för mycket och jag kommer säkert nehöva dumpa halva packningen i nåt förråd på flygplatsen istället. HEJDÅ! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0