Sun sun sun all over our bodies

Kväll. Tisdag kväll. Vad händer en typisk tisdagkväll? Mej händer inget i alla fall. Sitter och leker runt på facebook och garvar åt skrattretande bilder, lyssnar på massor av musik, sjunger med och snart kommer jag säkert börja dansa och vissla också. Men då lär väll alla i min omgivning fly hals över huvud.

Men idag kom jag på en grej. Jag har inga orangea plagg i min garderob. Snyft. Snyft snyft snyft. Känner verkligen att det är något som fattas. Kanske en stor tee, eller bara en sjal? Jag vill ha något oranget! Måste kolla runt i alla butiker nu när höstmarknaden snart är igång.


Men nu ska jag sätta på te. Eller kaffe. Måste känna efter hur länge jag vill vara uppe ikväll. Och så ska jag sjunga med lite till i musiken. PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0